måndag 3 februari 2014

Februari - Rensa en sak om dagen!

Vilken utmaning!

Med fruktan tar jag mig an första utmaningen i Sew for a change! Jag ska rensa ut en sak om dagen hela februari. Och de får inte kastas! Sälja, ge bort, skänka till välgörenhet går bra. Oj oj. Inte för att det saknas grejer som borde få nya hem hos oss utan för att de flesta av de där prylarna har sentimentalt värde och sparas av nostalgi.

Nåja. Jag börjar med det uppenbara. Alla prylar som har med små bebisar att göra. Jag har fått de barn jag ska ha och dessa saker måste få flytta till nya hem.

I listan här bredvid kommer jag under februari att lägga upp de saker som verkligen kommit ut ur vårt hem och vidare till nytt liv. Hoppas att den växer snabbt!

3 kommentarer:

  1. Kul med din lista på saker du rensar bort.

    SvaraRadera
  2. Vad kul med din lista där i kanten :-)

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas den kommer bli väldigt full snart! Idag ska jag skicka mitt första paket med sånt jag sålt på nätet. Så hoppas jag på att det inte bara ska bli lite extra poäng utan även lite extra pengar :-)

    SvaraRadera